Usein kysyttyä

Kyllä, voit tilata kyydin etukäteen. Ennakkotilauksesta ei tule lisäkuluja asiakkaalle.

Poikkeus: Ennakkotilauksia ei oteta esim. juhannus, suuri festivaali tai muu musiikkitapahtuma, jossa kysyntä ylittää tarjonnan ja odotusajat venyvät normaalista poikkeavasti.

Mikäli matkustajia on enemmän kuin neljä, kannattaa tämä mainita tilausta tehdessäsi, jotta välittäjä tietää laittaa oikeanlaisen kapasiteetin auton tilaukseen. Suurin asiakasmäärä on 8hlö taksissa. Suuremmat ryhmät jaetaan useammalle autolle.

Tilauksen voi peruuttaa, mikäli auto ehtii jo paikalle, pitää peruutuksen kustannuksista neuvotella paikalle saapuneen autoilijan kanssa.

Ilmoita tilausta tehdessäsi matkatavaroidesi määrä/koko, laitamme tilaukseen auton, johon ne mahtuvat.

Mikäli lapsesi ovat turvaistuimia käyttävässä iässä ja sinulla ei ole omaa kaukaloa/istuinta mukana, kerro lapsen ikä, pituus ja paino niin kuljettaja noutaa oikeanlaisen istuimen mukaansa keskukselta, ja näin kaikki kulkevat kyydissä turvallisesti matkan ajan.

Ilmoita tilausta tehdessäsi, että mukana lemmikki. Ilmoita myös onko sylissä matkustava vai tarvitaanko isompi tila.

Voit kysellä tilausnumerostamme 0600 300 33 löytyneitä tavaroita. Keskus ylläpitää tiedostoa Satakunnan Aluetaksissa kadonneista tavaroista. Noutamattomat tavarat toimitetaan Satakunnan Löytötavaratoimistoon.

Kaikesta mieltä askarruttavasta asiasta voit aina soittaa ja kysyä

Autamme sinua mielellämme numerossa 0600 300 33!