Usein kysyttyä
Kyllä, voit tilata kyydin etukäteen. Ennakkotilauksesta ei tule lisäkuluja asiakkaalle. Tilataksia emme pysty takaamaan ennakkotilauksiin. Tilaukset saatetaan näissä tapauksissa jakaa henkilöautoille kuljetettavan henkilömäärän mukaan. Taksin tilaaminen ennakkoon on suositeltavaa varsinkin esim. aamulla matkalle lähtiessä, jolloin matkalle lähtijöitä on paljon ja useimmiten aikataulu on edeltäkäsin määritelty.
Tästä ovat poikkeuksena suurimmat juhlapyhät esim. joulu, juhannus tai isot tapahtumat, jolloin kysyntä ylittää tarjontaa ja odotusajat saattavat venyä normaalista poikkeaviksi.
Ennakkotilaukset toimitetaan taksiautoille hyvissä ajoin ennen noutoaikaa, joten auto saattaa olla nouto-osoitteessa jo ennen määräaikaa. Kuljettaja kytkee taksamittarin päälle kuitenkin vasta noutoaikana.
Mikäli taksi ei ole tilausosoitteessa tilausaikaan mennessä, pyydämme ottamaan välittömästi yhteyttä taksikeskukseen.
Mikäli matkustajia on enemmän kuin neljä, kannattaa tämä mainita tilausta tehdessäsi, jotta välittäjä tietää laittaa oikeanlaisen kapasiteetin auton tilaukseen. Suurin asiakasmäärä on 8hlö taksissa. Suuremmat ryhmät jaetaan useammalle autolle.
Tilauksen voi peruuttaa, mikäli auto ehtii jo paikalle, pitää peruutuksen kustannuksista neuvotella paikalle saapuneen autoilijan kanssa.
Ilmoita tilausta tehdessäsi matkatavaroidesi määrä/koko, laitamme tilaukseen auton, johon ne mahtuvat.
Mikäli lapsesi ovat turvaistuimia käyttävässä iässä ja sinulla ei ole omaa kaukaloa/istuinta mukana, kerro lapsen ikä, pituus ja paino niin kuljettaja noutaa oikeanlaisen istuimen mukaansa keskukselta, ja näin kaikki kulkevat kyydissä turvallisesti matkan ajan.
Lemmikkieläimen mukanaolosta tulisikin aina ilmoittaa taksia tilatessa, jotta taksikeskus voi lähettää asiakkaalle auton, joka kuljettaa lemmikkieläimiä.
Voit kysellä tilausnumerostamme 0600 300 33 (puhelun hinta 2,34€ + 0,24€/10sek.) löytyneitä tavaroita. Keskus ylläpitää tiedostoa Satakunnan Aluetaksissa kadonneista tavaroista. Noutamattomat tavarat toimitetaan Satakunnan Löytötavaratoimistoon.
Taksikeskuksen vastuulla on tilausten välittäminen autoille. Asiakkaan tilauksen hyväksynyt autoilija/kuljettaja vastaa hyväksymänsä tilauksen mukaisesta ajosta ja palvelusta asiakkaalle. Kaikki puhelut taksikeskuksessa nauhoitetaan.
Taksikeskus ei ota vastuuta siitä, jos autoja ei ole saatavana esimerkiksi ruuhkan tai poikkeuksellisten sääolojen vuoksi.
Kaikesta mieltä askarruttavasta asiasta voit aina soittaa ja kysyä
Autamme sinua mielellämme numerossa 0600 300 33!
Puhelun hinta 2,34€ + 0,24€/10sek.